Barvou roku 2022, která bude udávat trendy v módě, designu, malířství i dalších oblastech života, se stala fialová s modrými a červenými podtóny s oficiálním názvem Very Peri. Tradičně ji vyhlásila společnost Pantone Color Institute.
Pod odstínem 17-3938 s názvem Very Peri se skrývá modrofialová barva inspirovaná květem zimozelene. Tato barva v sobě spojuje harmonickou klidnou modrou s vášnivou a hravou červenou. Podle společnosti Pantone má tento odstín podporovat kreativitu, vynalézavost, povzbuzovat sebevědomí a přinášet nové perspektivy.
Barva Very Peri tak nahradila loňskou zářivě žlutou a šedou, která symbolizovala spojení světla a stínu.Máme se tedy rozhodně na co těšit! Rok 2022 bude plný invence a kreativity, což se v našem oboru velmi cení! Barvu roku najdete i v našich kolekcích obkladů a dlažeb, přijďte se podívat do našich showroomů nebo hledejte v online katalogu.
Toužíte mít ve svém domově speciální designový prvek, který bude odrážet váš styl, vkus i osobnost v jednom? Zaměřte svou pozornost na tzv. cutting mural - nástěnnou malbu na mozaice! Jde o jedinečnou dekoraci stěny vytvořenou z mozaiky ze štípaného skla, jejíž předlohou je váš vlastní obrázek či fotografie!
Prázdniny končí, ale nevadí! Na jejich závěr vás zveme na cestu do antického Řecka a Říma, a to prostřednictvím našich sérií Iliada, Via Appia a Hermitage, které našly inspiraci ve světě antiky a její ornamentální výzdoby, dekorativních mozaik a zářivého mramoru. Zařiďte si koupelnu ve stylu tradičních antických lázní nebo vstupní halu jako v domě samotného arbitra elegance Petronia.
Novinka v podobě keramických obkladů Luca se sytými inkoustovými barvami a vysokou patinou vytvoří zcela jedinečný vzhled každého interiéru. Nechte se inspirovat kombinací jednobarevných obkladů a propracovaných dekorů z této série!
Dlažby věrně imitující dřevo patří již několik let k našim bestsellerům. Jsou oblíbené jak pro použití v interiéru, tak i v exteriéru, a to nejen díky dokonalému designu, ale také pro své skvělé užitné vlastnosti. Které dřevodlažby letos naši zákazníci zařadili na čelní příčky pomyslného žebříčku popularity?
Na naší další prázdninové cestě se ocitáme v místech nám nejbližších, a to v samém srdci Evropy. Série The three capitals nás se svými tradičními secesními vzory zavede do Prahy, Vídně a Budapešti!
Vydejte se s námi na další část kachličkového prázdninového putování! Tentokrát míříme do malebného Toskánska ve střední Itálii. Jeho autentickou venkovskou atmosféru si snadno vytvoříte i doma, a to s pomocí našich sérií Cazorla, Tech Land, Hutton či Terracota.
Sezóna výstavby bazénů je v plném proudu a čeští zákazníci svým výběrem ukázali, které dlažby k bazénu jsou letos in. Celkem přesvědčivě se na čelní příčky žebříčku nejpopulárnějších materiálů dostaly dlažby, které okolí bazénu dají komfort, bezpečí, styl a designový přesah. Jsou to tyto série:
Procestujte letošní léto s námi! První zastávkou je renesanční Itálie, kterou si snadno vytvoříte i doma, a to s pomocí jedinečných sérií Milano a Bolonia. Ať už je využijete v kuchyni, hale nebo v koupelně, do všech míst vnesou díky svým zajímavým dekorům autentickou renesanční atmosféru s přesahem do 21. století.
Znáte tzv. fade out styl? Hit nejen letošní sezóny dokonale charakterizuje keramická dlažba Mindanao. Její postupně mizící dekor a výrazný dotek retro stylu nepřehlédnete. Vytvořte si zcela originální interiér s pomocí této série, která učarovala architekty po celém světě!
Myslíte při realizaci vaší koupelny taky na děti? Vytvořte jim v koupelně vodní ráj jako v tropické džungli a rozvíjejte jejich kreativitu a cit pro barvy i detail. Zapomeňte na nudu a šeď a vsaďte na exotické barevné motivy rostlin a zvířat se sérií Jungle!
Výrobcům se někdy prostě podaří přinést takový produkt, který na první pohled zaujme a s přirozenou lehkostí vás utvrdí, že je ta pravá volba. Právě takovým produktem je nová série Aral, velkoformátová dlažba věrně imitující onyx.
Los Kachlos je právě 25 let. Je tím, čím je, především díky zkušenostem lidí, kteří se vyznají a mladším kolegům ukazují cestu. Díky nabídce, která je orientována na zákazníka a dává logiku. Díky službám, které už nemají počáteční mouchy. Díky svébytnému budování pozice v mezinárodním obchodě. Díky věrným zákazníkům, kteří již 25 let volí materiály, které mají přesah. Díky tomu všemu je firma v kondici i po covidu.